ناصر ملک مطیعی در فیلمی به سرمایه گذاری بابک زنجانی

IMG21373765 ناصر ملک مطیعی در فیلمی به سرمایه گذاری بابک زنجانی

ناصر ملک مطیعی پس از ۳۱ سال دوری از سینما با حضور در فیلمی به سرمایه گذاری بابک زنجانی به سینما برمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت ناصر ملک مطیعی به همت عوامل فیلم “نقش نگار” به کارگردانی علی عطشانی شب گذشته سوم آبان ماه در رستوران سورینت از مجموعه‌های تحت مالکیت بابک زنجانی فعال اقتصادی که روی این فیلم هم سرمایه‌گذاری کرده است، با حضور عوامل پشت‌صحنه و اهالی رسانه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی ضیاء که اجرای آن را برعهده داشت صحبت‌هایی درباره ناصر ملک مطیعی کرد و پس از آن در نماهنگی لحظاتی از حضور این بازیگر قدیمی در فیلم “نقش نگار” و پشت صحنه آن به نمایش درآمد.

7899 10151627833048954 2102282710 n ناصر ملک مطیعی در فیلمی به سرمایه گذاری بابک زنجانی

پرسشی که چهار ماه پیش مطرح شد ولی‌ تاکنون هیچگونه پاسخی داده نشد: آقایان اصلاح طلب چرا پاسخگوی افکار عمومی نیستید؟ علت مراوده شما با مفسدان اقتصادی همانند بابک زنجانی که دست در اختلاس و پولشویی دارد و در لیست سیاه سازمانهای بین المللی قرار دارد چه میباشد؟ علت ارتباط شما با عوامل نفوذی نیروهای امنیتی در جامعه سینمای ایران مثل شریفی نیا با آن کارنامه سیاه که از نظر فساد اخلاقی و وابستگی به دست گاه‌های امنیتی و ساخت چندین فیلم توهین آمیز نسبت به جنبش سبز ( “قلاده‌های طلا”، “اخراجی‌های ۳”، “پایان نامه”، …) شهره خاص و عام هست، چیست؟ گزارش کامل در این لینک

در ادامه علی عطشانی کارگردان فیلم گفت: برای من افتخار بزرگی بود که با این بزرگمرد سینمای ایران در این پروژه همکاری کردم و خوشحالم که در کنار وی و دیگر عوامل فیلم بودم.

بابک زنجایی سرمایه گذار این فیلم نیز گفت: خوشحالم که با یک کارگردان فعال و جوان سینما همکاری کردم و توانسته ایم از حضور ناصر ملک مطیعی در این پروژه و دیگر عوامل حرفه ای سینما بهره ببریم.

وی ادامه داد: امیر جعفری همکلاسی من است و در هلدینگ توسعه سورینت به عنوان مشاور هنری با ما همکاری می‌کند.

ناصر ملک مطیعی نیز در این مراسم گفت: بیان من امشب قاصر است و نمی دانم در میان شما چه چیزی بگویم. من همان بچه بداخلاقی بودم که به خانه خود برگشتم. خوشحالم شما اینجایید اما دلم می خواست همه دوستانم هم اینجا بودند اما برخی از آنها از میان ما رفته اند.

این بازیگر سینمای ایران افزود: این برای من یک اتفاق غیرمنتظره بود. در این سالها که از سینما دور بودم گویا از دلدارم دور بودم و حالا به او رسیدم اما نمی دانم این معشوق من را با ۸۳ سال سن قبول می کند یا خیر!

وی گفت: من نماینده نسلی هستم که عده ای از آنها دیگر نیستند و ادای احترام می کنم به همه همکارانم که دیگر بین ما حضور ندارند. در تمامی سال‌هایی که از سینما دور بودم محبت مردم نصیب من شد و جا دارد از همه آنها تشکر کنم.

این بازیگر قدیمی سینمای ایران خاطرنشان کرد: وقتی دوربین فیلمبرداری را می‌بینیم روحیه تازه پیدا می کنم. من به آنچه در سینما انجام داده ام پز نمی دهم اما به آن افتخار می کنم. زمان ما، من و تمام دوستانم با نداشتن حامی و نبود تکنولوزی وارد این عرصه شدیم اما همه ما عاشق بودیم که این راه را ادامه دادیم. با اینکه از سینما دور بودم اما محبت مردم همیشه کنار من بود و من مدیون لطف آنها هستم.

وی تاکید کرد: امیدوارم اگر قصوری از من بوده آن را ببخشند، من گوش شنوایی دارم. حتی خانواده من نمی دانند که من در این فیلم بازی می کنم.

در پایان این مراسم با حضور عوامل فیلم و به مناسبت پایان فیلمبرداری و بزرگداشت ناصر ملک مطیعی کیکی نیز بریده شد.

در این مراسم محمد رویانیان، حسین هدایتی، تورج اصلانی، فرهاد اصلانی، محمود دینی، کیوان کثیریان، هوشنگ گلمکانی، شاهین یارمحمدی، ایرج شهرزادی، عبدالله اسکندری، رضا ناجی، مسعود میمی و بهرنگ دزفولی زاده و الهه حصاری و …. حضور داشتند.

IMG21373620 ناصر ملک مطیعی در فیلمی به سرمایه گذاری بابک زنجانی

Leave a comment